Κυριακή 10 Μαΐου 2009

Καλή επιτυχία και ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΕΛΛΑΔΟΣ!

Ο αδελφικός μου φίλος και παλιός μου συμπαίκτης στον ΑΣ "ΦΟΙΒΟΣ" Αργυρούπολης, ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΛΑΓΑΝΑΣ αρχηγός της ομάδος ΠΑΜΠΑΙΔΩΝ, με τις οδηγίες του πρώτου μας προπονητή ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΟΥΣΗ, διεκδικεί σήμερα τον ΤΙΤΛΟ του ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΕΛΛΑΔΟΣ στο ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΑΛΑΣ ΕΠΟ.
Η καρδιά μου είναι μαζί του και οι ευχές μου τον συνοδεύουν, όπως και τους συμπαίκτες του στην ομάδα.
Θα είμαι μαζί σου, στην ΠΑΛΛΗΝΗ, και θα το μετατρέψουμε σε γήπεδο "Γεώργιος Καραϊσκάκης".
Από κατακτήσεις τίτλων και πανηγυρισμούς ξέρουμε πολύ καλά Χαράλαμπε, να δείξουμε και στο "βάζελο" προπονητή μας κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΟΥΣΗ.
Να το πάρει με τον ΑΣ "ΦΟΙΒΟΣ". Αν περιμένει από την "άλλη" του ομάδα...
Πάμε ρε Μπαμπίκο, ΜΠΟΡΕΙΤΕ. ΕΣΥ ΘΑ ΤΟ ΣΗΚΩΣΕΙΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Βαθμολογίες Πρωταθλημάτων Ποδοσφαίρου


 

Save And Share : Share On Facebook ! Share On Google Buzz ! Add To Del.icio.us ! Share On Digg ! Share On Reddit ! Share On LinkedIn ! Post To Blogger ! Share On StumbleUpon ! Share On Friend Feed ! Share On MySpace ! Share On Yahoo Buzz ! Get These Share Buttons ! Share On Google Reader ! Google Bookmark ! Send An Email ! Blog Feed !