Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2009

"Τίτλοι τέλους" για το 2009!

Οφειλόμενες ευχαριστίες και (απαραίτητες) ευχές.

Το 2009 σε λίγες ώρες, θα είναι για άλλους νοσταλγική ανάμνηση και για τους υπόλοιπους
–ελπίζω λίγους- «χρόνος να πάει και να μην ξανάρθει».
Ο χρόνος στο διάβα του, μας μετατρέπει σε θεατές του «τρένου» των ετών που περνάνε, προστίθονται στη «στίβα» των προηγουμένων και μετατρέπονται σε αιώνες. Το δρομολόγιο αυτό έχει (προ)καθορισμένη διαδρομή και συγκεκριμένη πάντα κατάληξη, για όλα τα πλάσματα του Θεού και δημιουργού τους.Αυτές τις ώρες, όλοι μας κάνουμε τον απολογισμό της χρονιάς που φεύγει και τον προγραμματισμό εκείνης που φτάνει.
Στον προσωπικό μου λογαριασμό του χρόνου που φεύγει, και μιλώντας για το ποδόσφαιρο, μια αθλητική διαδρομή που ξεκίνησε στον Α.Σ. «ΦΟΙΒΟΣ» -σε μια γειτονιά της Αργυρούπολης, το 2002- και αρχικά στο πρωτάθλημα σάλας της ΕΠΟ, με «οδήγησε» στις υποδομές του ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ της ΕΛΛΑΔΟΣ, με την (μετ)εγγραφή μου στα μητρώα των αθλητών του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ Πειραιώς, "ΘΡΥΛΟΥ" του Ελληνικού αθλητισμού. Στη «δύση» του 2009 και πριν την «ανατολή» του 2010, θέλω να ευχαριστήσω και να τους ευχηθώ
ΥΓΕΙΑ, προσωπική και οικογενειακή,
ΕΥΤΥΧΙΑ και ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ, οικογενειακές και αθλητικές,

**** στους ανθρώπους του Α.Σ. «ΦΟΙΒΟΣ» Αργυρούπολης:
**** το Δ.Σ. και προσωπικά τον πρόεδρο κ. Ιωάννη Κουτουζή,
**** τον προπονητή μου κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΟΥΣΗ που με (καθ)οδήγησε, τη σύζυγο του κα Γιώτα ΚΟΥΣΗ, (την Έλενα και τον Τάκη),
**** την οικογένεια του κ. Ιωάννη και Θεοδώρας ΚΟΥΤΟΥΖΗ, (το Σπύρο και τη Μαριάνθη),
**** την οικογένεια του κ. Δημήτρη & της Δέσποινας Λαγανά, τον ΧΑΡΑΛΑΜΠΟ, τον Παύλο και τον Κωνσταντίνο,
**** την οικογένεια του κ. Δημήτρη και της Λίας Τριχιά, (το Χαράλαμπο και την Παναγιώτα), καθώς και σε
**** ΟΛΟΥΣ τους πρώην συμπαίκτες μου και τις ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ τους.
Από την ομάδα του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ –τη νέα και συνάμα από τη γέννηση -αθλητική- «οικογένεια» μου, να ευχαριστήσω, για την μετεγγραφή μου:
**** το διευθυντή των ακαδημιών, κ. ΧΑΡΑΛΑΜΠΟ ΖΕΛΕΝΙΤΣΑ,
**** τον «πρώτο» μου προπονητή κ. ΝΕΚΤΑΡΙΟ ΠΑΝΤΑΖΗ,
**** τον τωρινό προπονητή μου κ. ΜΙΛΑΝ ΠΑΥΛΟΒΙΤΣ,
**** τον γιατρό της ομάδος τον κ. ΔΗΜΟ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ,
**** τον φυσιοθεραπευτή μας τον κ. ΒΑΓΓΕΛΗ, και
**** ΟΛΟΥΣ τους ΣΥΜΠΑΙΚΤΕΣ ΜΟΥ,
για την ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ και την ΦΙΛΙΚΗ ΥΠΟΔΟΧΗ που μου επιφύλαξαν στα αποδυτήρια και τα γήπεδα των εγκαταστάσεων, στο Ρέντη, στις πρώτες μου προπονήσεις, τον Ιανουάριο του 2009.

Άγγελος-Γεώργιος Δημ. Νίκου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Βαθμολογίες Πρωταθλημάτων Ποδοσφαίρου


 

Save And Share : Share On Facebook ! Share On Google Buzz ! Add To Del.icio.us ! Share On Digg ! Share On Reddit ! Share On LinkedIn ! Post To Blogger ! Share On StumbleUpon ! Share On Friend Feed ! Share On MySpace ! Share On Yahoo Buzz ! Get These Share Buttons ! Share On Google Reader ! Google Bookmark ! Send An Email ! Blog Feed !