Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

Ο Jimmy Jump αναγγέλλει εισβολή σε Ελληνικό γήπεδο.

"Η γωνιά τωνΛαρισαίων" από τον ΣΩΤΗΡΗ ΚΕΛΛΑ

«Μπουκάρει» παντού. Στον τελικό του Μουντιάλ, στον τελικό του Εuro, στη Φόρμουλα 1, σε αγώνες μπάσκετ με ομάδες ΝΒΑ, στον τελικό του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράκμπι, στον τελικό του γαλλικού όπεν τένις, ακόμα και στη... Εurovision.
Δεν είναι άλλος από τον Χάουμε Μάρκετ Κοτ, τον γνωστό Jimmy Jump.
Τον πέτυχε συνεργάτης της στήλης μόλις γύρισε από την Ουγγαρία. Εκεί πήγε και διέκοψε το ντέρμπι της Ουγγαρίας ανάμεσα στην Ουίπεστ και τη Φερεντσβάρος (6-0), μπαίνοντας στο γήπεδο με μια σημαία της Καταλωνίας. Και η πρώτη κουβέντα ήταν για την παρουσία του στον τελικό του Μουντιάλ της Νοτίου Αφρικής.
Μας είπε:
«Άγγιξα το τρόπαιο με το δεξί μου χέρι. Το άγγιξα, αλλά δεν μπόρεσα να βάλω το σκουφάκι μου και σε αυτό. Αυτό δεν το έδειξε η τηλεόραση. Σιγά μην το έδειχνε. ΦΙΦΑ ΚΑΙ ΟΥΕΦΑ θέλουν να ελέγχουν τα πάντα για να κερδίζουν χρήμα. Εγώ είμαι ένα παιδί που από μικρός ήθελε να γίνει ποδοσφαιριστής, μου άρεσε να κάνω σάλτο για να είμαι μέσα στην τηλεόραση. Αυτό θέλω μόνο και αυτό κάνω».
Πιο απολαυστικός ο Τζίμι Τζαμπ, ο σαλταδόρος των γηπέδων, όταν μίλησε για την Ελλάδα, που προειδοποιεί:
« Θα κάνω σάλτο και στα ελληνικά γήπεδα αλλά θα πρέπει να το προετοιμάσω περισσότερο χωρίς να υπάρξει κανένα πρόβλημα».
Και η συνέχεια ήταν έκπληξη όταν μίλησε για τον Ολυμπιακό και μια πιθανή είσοδο του Καραϊσκάκη λέγοντας για το ελληνικό ποδόσφαιρο:
«Μου αρέσει ο Ολυμπιακός στην Ελλάδα και το Καραϊσκάκη είναι μέσα στους στόχους μου... αλλά σέβομαι όλες τις ομάδες. Ο Αρης κέρδισε και την Ατλέτικο με 1-0. Το είδες; Μεγάλη έκπληξη».
Για τη Λάρισα, που σε μικρό διάστημα θα ολοκληρώσει το καινούργιο της γήπεδο (το είδε στο Υoutube μετά τις δικές μας οδηγίες) και την πιθανότητα να έρθει, απάντησε:
«Πάντα στην Ελλάδα είμαι δημοφιλής. Γιατί να μην κάνω και ένα σάλτο στο καινούριο σας γήπεδο...».
Σε αναμονή λοιπόν του Τζίμι Τζαμπ και στα ελληνικά γήπεδα...

Διαβάστε ακόμη: Ο Jimmy Jump στο World Cup 2010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Βαθμολογίες Πρωταθλημάτων Ποδοσφαίρου


 

Save And Share : Share On Facebook ! Share On Google Buzz ! Add To Del.icio.us ! Share On Digg ! Share On Reddit ! Share On LinkedIn ! Post To Blogger ! Share On StumbleUpon ! Share On Friend Feed ! Share On MySpace ! Share On Yahoo Buzz ! Get These Share Buttons ! Share On Google Reader ! Google Bookmark ! Send An Email ! Blog Feed !