Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2011

Νέοι ΠΑΕ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ- Νέοι ΠΑΕ Παναιτωλικός 1-3

Τέλος της αγωνιστικής χρονιάς με χαμόγελα

* 14 Μαΐου 2011, 34η –τελευταία- αγωνιστική του πρωταθλήματος Νέων Β΄ Εθνικής κατηγορίας. Δημοτικό γήπεδο Β’ Ηλιούπολης-ΔΙΑΝΑ.

Αρχή αντεπίθεσης
Σε όλη τη διάρκεια του 2ου γύρου του πρωταθλήματος Νέων της περιόδου 2010-11, ο Παναιτωλικός, ο Εθνικός, ο Πανθρακικός και η Καλλιθέα, είχαν ομάδες που αποτελούνταν σχεδόν εξ ολοκλήρου από επαγγελματίες αθλητές, γεννημένους στο χρονικό όριο (1989-1990-1991 και ελάχιστους μικρούς), της αγωνιστικής τους συμμετοχής. Αυτή ήταν η πρώτη παράμετρος των αγώνων με τις ομάδες αυτές.

Ο συγκεκριμένος αγώνας είχε και μία προσωπική ιδιαιτερότητα. Οι γονείς μου γεννήθηκαν και μεγάλωσαν στο Αγρίνιο, οι παππούδες μου και όλοι οι συγγενείς μας ζουν εκεί. Πρώτη φορά βρέθηκα σ’ αυτή τη θέση. Εξαιρετικά δύσκολο, αλλά το ξεπέρασα με αρκετό χιούμορ. Όλη την εβδομάδα τα πειράγματα έδιναν και έπαιρναν στις προπονήσεις.

Ο coach Χρήστος Χριστόπουλος μου ζήτησε πριν τον αγώνα να μην φορτιστώ συναισθηματικά και απλά να αποδώσω στο γήπεδο αυτό που μπορώ και κάνω στις προπονήσεις. Λίγη ταραχή μέχρι το σφύριγμα της ενάρξεως, ο διαιτητής έδωσε το εναρκτήριο κι όλα ξεκίνησαν. Το αποτέλεσμα για μας είχε μόνο σημασία γοήτρου.

Για τον Παναιτωλικό η νίκη ήταν μονόδρομος καθώς μόνο με τους τρεις βαθμούς κατακτούσε το πρωτάθλημα και αυτό σε συνδυασμό με το αποτέλεσμα (ήττα ή τουλάχιστο ισοπαλία) του Πανθρακικού. Οι αντίπαλοί μας κέρδισαν με κακό ποδόσφαιρο, μάλλον σκοπιμότητας θα το έλεγα. 

Από τον τελευταίο αγώνα της περιόδου κρατάω:
* τα εύσημα των αντιπάλων μας για την απόδοσή μου,
* τα μπράβο του Coach Χρίστου Χριστόπουλου στα αποδυτήρια, (είπε ότι ήμουν ο καλλίτερος παίκτης του αγώνα και παράδειγμα για το πάθος μου κόντρα στην ομάδα του τόπου καταγωγής μου), 
*την παρουσία του φίλου μου Σπύρου Αλιφραγκή, παίκτη στο Κ15 του Ατρομήτου Αθηνών, που μαζί με τον πατέρα του κ.Θέμη Αλιφραγκή, μου έκαναν την τιμή να είναι θεατές του αγώνα, σε μια πολύ καλή μου μέρα,
* την παρουσία στις εξέδρες του προπονητή μου στον Α.Σ. «Φοίβος» Αργυρούπολης κ. Παναγιώτη Κούση, που τον άφησα τελευταίο καθώς είναι συχνός θεατής και εξαιρετικά δύσκολος κριτής.

Σύνθεση:
Σκλήρης, Χαλκιαδάκης, Γκουνέλλας, Καφαλούκος, Doco, Λάλας, Γεμιστός, Μπράχος, Γερονίκος, Άγγελος-Γεώργιος Νίκου, Τσαρκάνι. 
Έπαιξαν και οι Καρανδρέας, Λάβδας, Κουκιάς, Σουλιμιώτης, 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Βαθμολογίες Πρωταθλημάτων Ποδοσφαίρου


 

Save And Share : Share On Facebook ! Share On Google Buzz ! Add To Del.icio.us ! Share On Digg ! Share On Reddit ! Share On LinkedIn ! Post To Blogger ! Share On StumbleUpon ! Share On Friend Feed ! Share On MySpace ! Share On Yahoo Buzz ! Get These Share Buttons ! Share On Google Reader ! Google Bookmark ! Send An Email ! Blog Feed !